Politica de retur

Produsele comandate online pot fi returnate fără invocarea unui motiv in termen de 14 zile, înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la primirea coletului. Cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de vânzare fără a justifica motivul (Articolul 9, aliniatul 1 din O.U.G Nr.34/2014) si a suporta alte costuri decât cele prevăzute in Articolul 13 si Articolul 14 din O.U.G Nr.34/2014, in 14 zile de la primirea coletului. Dacă această perioada trece după ce produsul a ajuns la adresa menționată în comandă produsele nu mai pot fi returnate.


In cazul returului, cheltuielile de curierat sunt suportate de către consumator si nu de către vânzător.

Procesul de pregătire a comenzi

Posibilitatea de a anula / modifica comanda după ce a fost plasata

ATENȚIE!! În momentul primiri unei comenzi aceasta începe să fie pregătita pentru a fi livrata. Dacă aceasta ajunge într-o fază finala (colet sigilat) sau a ajuns l-a livrator atunci aceasta nu mai poate fi anulata sau modificata. Dacă doriți sa anulați / modificați comanda și nu a trecut mult de la plasarea comenzi (aproximativ 10 ore) atunci puteți să ne contacți la adresa de email gestema.pro@gmail.com sau pe pagina Contact din site-ul gesstema.ro. Cu toate acestea ne rezervam dreptul să nu acceptăm anulările sau modificările de comenzi dacă acestea implică produse personalizate sau dacă prezentăm un volum mare de comenzi. Dar de regula în urma unei contactări si discuții dintre noi si client vom face tot ce este posibil sa va rezolvam problema.

Condiții de returnare

  • Pentru a putea fi returnate produsele primite trebuie sa fie nefolosite si fără semne de uzură, ca în momentul în care le-ți primit. Dacă în momentul în care ați dezlipit, îndoit, murdărit, afectat produsele, nu mai puteți solicita returnarea produsului.
  • Produsele personalizate care sunt făcute după cerințele consumătorului nu se vor returna, de exemplu stickerele și posterele personalizate după o imagine sau text venit din partea clientului. Produsele personalizate nu se vor returna conform legislației în vigoare (Ordonanța de Urgenta nr.34 din 04.06.2014, Articolul 16/Exceptări de la dreptul de retragere punctul c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar ). Produsele rezultate după cerințele consumatorului (o imagine) pot fi puțin diferite din cauza rezoluției monitorului si a culorilor din imprimanta.

Procesul de returnare a produselor

Dacă doriți să returnați produsele comandate, acestea trebuie sa respecte condițiile de returnare ca returul sa fie acceptat. În urma convorbiri dintre dumneavoastră și noi va vom trimite un formular de retur in care trebuie sa răspundeți si sa ne trimiți datele solicitate. Dacă primim coletul fără sa ne fi contact înainte, atunci ne rezervam dreptul sa nu efectuam returul. Informațiile de retur vor fi furnizate de către noi în urma contactări de către dumneavoastră și nu trebuie să trimiteți din prima comanda la adresa de livrare dacă nu ați comunicat mai întâi cu noi.

Pentru a comunica cu noi puteți să ne trimiteți un mesaj prin pagina de contact de pe site-ul gesstema.ro sau folosind adresa de email menționata mai sus. Ca returul sa fie acceptat trebuie sa trimiteți o dovada a expedierii si numărului de urmărire, ambele fiind la fel de importante astfel încât returul sa fie acceptat. Recomandam ca produsele sa fie livrate in coletul primit.

Daca manipularea si transportul conduc la diminuarea valorii produselor, consumatorul este responsabil, conform Articolului 14, aliniatul 3 din O.U.G 34/2014.

Procesul de inspecție a produselor

Odată primită comanda cu produse, acestea vor fi inspectate și în urma acestui proces vă vom informa dacă aprobăm sau respingem rambursarea dumneavoastră și bineînțeles cu exemplificarea problemei. Dacă este aprobat returul atunci plata dumneavoastră va fi returnata.

Procesul de returnare a banilor

Plata va fi returnata într-un cont bancar in urma aprobări inspecției produselor înapoiate. Contul bancar va fi furnizat de către dumneavoastră astfel încât sa viram bani echivalenți comenzi returnate in contul corect. Banii vor fi returnați in termen de 14 zile de la notificarea returului conform Articolului 13, aliniatul 1 din O.U.G 34/2014.

Dacă a apărut o problema pe care nu am exemplificat-o puteți sa ne contacți pentru a o analiza si daca ne este cu putință sa o soluționăm la adresa de email gestema.pro@gmail.com sau pe pagina Contacte din site-ul gesstema.ro.